teambp.blogg.se, gäsbloggare nr 1

Jag heter Natalie, född 95 och kommer ifrån Brålanda (Dalsland hehe.)
Har två stycken hästar, en C-ponny och en liten storhäst som jag tävlar dressyr/hoppning med.
Min C-ponny är en new forest född 01/02 (dont remember.) sto. Hon är efter hopphingsten Miclas Activ. Hon är världens goaste, men har en stor egen vilja. & i dressyren har vi tävlat upp till LC;1 ( vi är nya i dressyrsporten )
Min storhäst är ett arabiskt fullblod född 03 , valack. En jätte go kille, med hjärtat på rätt ställe, han är pigg och väldigt het. Honom har jag tävlat upp till 80 cm bara, för vi har nyss kommit igång.
Vill ni läsa mer om mina hästar eller om mig finns jag på teambp.blogg.se
Tack Natalie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0