Ronna och Wininna

Gjorde ett inlägg förut, som inte publicerades?
Red ut med Ronna och Rosie och hennes häst Svarten. Gick jätte bra tyckte jag. Vi red en slinga där man kan hoppa ett par stockar i en uppförsbacke. Hur nice som helst! Är jätte roligt och rida med Rosie för man kan typ aldrig vara tyst, utan man pratar hela tiden om allt möjligt.
_
Sen red jag Wininna.. jobbig dag för oss båda kan jag ju säga. Jag red med tygeln i den stora ringen. Skulle aldrig ha galopperat för hon blev så stark och stack iväg. Så fick ändra till dom små igen.. fast det gick ju inte så bra de heller i galoppen. Men ja gav mig inte så det blev bättre till slut. Så tog några skutt på ett 50 cm hinder som avslutning och travade av henne i luung trav. Guud vad hon överdrev med lungn för hon tog pytte steg. Hihi sötis.
söt

/ johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0