Regn.

Idag red vi somsagt på dendära 'paddocken'
Ronna lyssnade bra faktiskt. Fast hon ville bara springa på heela tiden, och när jag skulle ta tillbaka henne så sakta hon av till skritt. Så de tog 5 hela varv innan jag fick någorlunda trav, därefter fick jag henne i en lung arbetstrav!
Gjorde massor av serpentiner, volter skänkelvikningar, öppna.
Hon lyssnade riktigt bra, bara att i skänkelvikningar fuskar hon med mig men.
Serpentinerna så stannade jag henne i mitten av varje serpentin, för hon skulle lyssna bra för skänkeln. Sen så ställde jag henne överdrivet i varje serpentin så hon skulle mjukna upp.
_
Sammanfattning då: Träningsvärk i rumpan och benen.

Wininna fick vila för de börja spö regna, men nu skiner solen.. så kanske åker dit senare och longerar henne :)
i morgon måste jag få med mig någon som kan rida ronna/wininna.


/ Johanna

Kommentarer
Postat av: Michelle

Härlig bild:)<3

2011-07-11 @ 18:09:26
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Emma

Badsugen, badsugen, badsugen!!



Fin bild =))

2011-07-11 @ 20:50:44
URL: http://armonios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0