regn -.-.-.-.-.-

Förlåt för jag inte har uppdaterat på längre, men min kompis ifrån Jönköping kom igår så har inte haft tid och blogga.

Igår när jag och Emelie va ute och red så red vi upp för en backe, och där kom det en bil, när han såg att hästarna vart rädda ( eller ja skvatt) så flina han bara och körde fort förbi. Wininna vart så rädd så hon la(!!!) sig ner på knä och ronna stack nästan iväg med Emelie.
Tur att jag vet vilka det är då.

Det regnar jätte mycket här idag :o så vet inte om hästarna ska få vila eller ej. det blååååser oxå jätte myceketDet är ju sommar och då ska dom ju få ha sommarlov (a) haha. Få se senare. Ska iaf åka dit ikväll med mera vatten och titta till dom och så. :)

usch vintern kan ta sig i rööva
/ Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Vill du bli utsedd till Dagens Blogg + bli länkad i menyn? Gå i så fall in på http://blogoftoday.blogg.se/



Ha en fortsatt trevlig dag!

2011-07-15 @ 18:08:32
URL: http://blogoftoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0