Nikki Albinsson gästbloggare nr 3

Hejsan!!


 

Jag heter Nikki Albinsson och gästbloggar på världens bästa blogg!
Okej man kan säga att jag är häst galning men kan berätta lite om det!

 

Jag hade en sköt häst som hette Canadian Gold som kalldes för Candy och hon va 13 år och skulle fylla 14 år och är ett engelsk fulldblod helt underbar!<3

Jag bara ÄLSKADE henne och jag började sköta henne för 2 år sen och och tills nu..

Jag jobbade på ponny akuyten 3 ( jag lagade maten åt dom ) och såsta dagen fick jag veta att hon hade dött av en fruktansvärd kolik och dog på midsommarafton och jag tog det jätte svårt och hade problem att gå upp ur sängen men sen så hade jag mina vänner som tröstade mig och fick mig att stå upp igen!

Och jag dårå har kvar ALLA mina minnen av min käraste! Och innan jag skötte om Candy s¨å hjäölpte jag hästar som hade problem t.ex som dom på PA 1-3 men oxå såna som hade blivit vanvårdade och så hjälpte jag dom och allt, jag har även ridit ung hästar som andra ryttare som inte har kunnat ridit inb eller kunnat hantera dom.

Info om mig då!

Jag heter då Nikki Albinsson och är född 96 och bor i Köping ( en annan del av köping fast andra delen lixsom ) jag håller på med NH och trick tränar och mitt intresse är då såklart fälttävlan och hoppning ;) Och jag hjälper andra hästar såklart oxå!

Och ni MÅSTE bara älska den här bloggen asså!!

Ja jag vet inte jag jag ska skriva mera me´n här kommer det lite bilder på hästar som jag har hjälpt!

Här är Charlié och han är 2 pår och äer en nordsvensk blandras :) han bor iskåne och han är världens goaste men han har problem att lita på folk och är nästan rädd för allt men ändå så är han tuff på något vis, men visst e han inte söt? :D<3


Och det här The Blue Freedom och kallas för Freedom såklart! Han är 4 år och har skött om honom sen han föddes för hans mamma dog 2 dar efter fölningen :(

Men han är världens finaste och kan hoppa jätte högt fast han e en Nordsvensk och är lite tjock xD Men jag älskar honom ändå!


Det här är Canaidan Gold xx " Candy " här kommer 2-3 bilder på henne!



Och här kommer det bilder på Charlié, Freedom, Candy och PA 3 :)



Tack Nikki! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0