förlåt..

Förlåååååt massor för jag inte har bloggat. Har haft en liten paus.
Har fått en supersnygg design oxå. Tackar Johanna!
Det har gått superbra med ronna dom senaste dagarna, är så glad för det.
Igår var min vän Maria här och red Ronna lite och så hade hon lektion för mig. Super tyckte jag för nu vet jag exakt hur jag ska göra för att arbeta henne ner i form/gå på tygel, utan att ta nästan hela ridpasset för hon ska gå ner i
form/gå på tygeln lite bara. Super på det!
Sen till veckan har jag hästarna för mig själv, så undrar vad jag ska hitta på då?
Med Wininna hade jag tänkt och testa ett annat bett ( om det är ok för dig micka?)
och rida lite med snodden så hom blir mjuuk i munnen.

Med ronna ska jag nog rida ut mycket, eller rida dressyr/hoppa lite.

Sofia ska jag borsta och leda i repgrimma, träna lite ledarövningar och så.
Kommer nog inte gå ut och gå med henne men går lite i hagen, så det blir så bra så!
Är det någon som vill rida med mig mellan Måndag-lördag? Bara och smsa/kommentera här.
jag och min väns supersnygga pålle.
Älskar helt seriöst denna. Otroligt rolig och rida! :D
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0