En tyst minut för norge.

Har inte orkat blogga på ett tag. Orkar knappt de nu heller.
Igår kom smset från min vän: Har du hört de som ahr hänt i norge? Någon har sprängt en bomb där.
Min första tanke va såklart. Nej krig.. fan jag är dödens.. typ så, har så sjukt stor respekt för krig ska ni veta.
Läste på facebook, frågade mamma, kollade på tv'n. Dendär bomben va ingenting mot som hände åp ön.
Jag läste i tidningen både igår och idag. Jag kan verkligen leva mig in i ungdomarnas tillfälle. Hur fan kan de hända n¨ågot sånthär?
Mår asilla och vill bara skrika och gråta.. för jag tycker det är så hemskt att EN människa kan göra sånthära.
Och hur länge får han sitta inne? Jo i 21 fucking år.. det är ju INGENTING. Han kan ju redan planera nästa mord, och nästa, och nästa.

Det som gör mig sjukt arg, är att jag fattar inte hur tdiningar kan vara så RESPEKTLÖSA och lägger ut bilder på döda människor och skadade. Hur kan man vara så respeklös? Tror dom inte att man mår dåligt själv eller?
Sänder alla mina tankar till alla anhöriga!

/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0