edhdfghh

oooh my lord.. Seriöst har aldrig varit såhär trött i hela mitt liv.
Hela veckan har jag somnat vid 4-6 och vaknat 13-14.. fyfan. Är som en zombie. Inte nog med det har jag cyklat flera långa (host ) sträckor varje dag sen förra vecka, och har ridit oxå. Så jag är så jäävla trött så jag går under.
Vill ni veta vad jag har gjort idag?!  hehe ja de är klart ni vill veta.
Micka hade nämligen köpt ett bettlöst träns till Sophia, men jag fick testa de på ronna. Och hon lyssade minnst lika bra med det som ett vanligt träns-bett, hon sökte sig ner direkt jag började arbeta med henne, vilket hon inte har gjort så direkt förut. Så de ska jag köpa banemej!
Kan tilllägga att ronnas förrförra ägare kommer antagligen och hälsar på till veckan!



Kommentarer
Postat av: Matilda

Lottar ut valfritt iphoneskal i bloggen! Kolla in, www.matildas.blogg.se :)

2011-07-21 @ 01:53:28
URL: http://matildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0