5 saker ni kanske inte visste om mig? ( ja nu vet ni iaf )

1. Jag kan inte trycka på en länk jag aldrig sett förut.
Är så himla rädd att det ska komma upp en scream och skrika.. har råkat ut för det förut. Sist så sprang jag ut ur huset och bara skaka.. hehe

2. Det tar mins 10-30 min för mig och skriva ett kort inlägg.
Bara för jag håller på och skriver på msn, trycker bort fliken och glömmer bort den.. skriver lite.. glömmer bort, ser att klockan är mycket, stänger av datorn. Så typ är de, därför ni inte får så många inlägg ifrån mig på den sista tiden.. hehe!

3. Jag kan seriöst inte sova hemma utan att ha tv,n på.
Har sett paranormal acktivity filmerna, jag mår kasst efter det.. haha måste ha lampan på ibland( eller ja för ett låångt tag sen va de iaf ), tönt jag är men så är de. Jag har blivit förstöörd. Men nu kan jag däremot sova med tv på iaf. När jag är med kompisar så går det bättre, kan sova med lampan släckt , tv av och slappna av.. de kan jag inte ananrs.

4. Jag sitter och lyssnar sönder på låtar.
Om jag hittar en jätte bra låt så bara måste jag lyssna på den hela tiden tills jag inte tål den. Kan ta upp till flera år innan jag lyssnar på den igen.

5. Jag blir lätt sur för ingenting.
Är så himla lättstött, typ om mina kompisar skämtar om typ något elakt blir ja aas sur och kan vara de aslänge.
Jag kan bli irriterad på en person som söker uppmärksamhet hela tiden. Tillslut blir jag sur för allt den personen gör..

Vill ni ha mera sånna hära?:D
/ Johanna

Kommentarer
Postat av: Fishis

Trevlig kväll önskar...

...BLOGGFISKEN-För dig med passion för fisk! :)

2011-07-12 @ 21:19:06
URL: http://bloggfisken.blogg.se/
Postat av: natalie.

ja! :D

2011-07-12 @ 21:34:47
URL: http://teambp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0