Mitt första inlägg!

Hej! :)

Jag heter Moa och det är alltså jag som ska börja blogga här. Jag bor i Lidköping, fyller 16 år i vinter och ska börja ettan på gymnasiet nu. 
Jag äger en c-ponny, Cristalls Jeraldin även kallad Jerry, hon är ett New Forest sto född-95. Henne har jag ridit i över 3 år, men först i vintras blev hon min egna.
Vi håller oss hemma då hon inte alls gillar att tävla. Annars gör vi det mesta, hoppar, dressyr, skogsturer och nu även nh. Vi har bara börjat så förhoppningsvis blir det många framsteg att skriva om!
Jag heter föresten Puufie på bdb ^^

Jag ska åka till varberg hela veckan så jag börjar uppdatera på riktigt först på fredag :)
Slänger upp några bilder från idag! :)

 

 

 

 

 

 

 

hiihiihi ^^

// Moa :)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Jag hade Jeraldin på foder när hon var 5 år gammal :) Då kunde hon nästan ingenting men vi tog både dressyr och hopplektioner och lärde oss massor tillsammans, jag hade henne ungefär 1 år hos mig. Vad roligt att se henne och se att hon mår bra än idag :) Kram

2011-08-19 @ 11:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0