3 sanningar du inte visste om mig.

• Visste ni att jag visste vem ronna va innan?
Hon stod på ridskolan jag rider på nu. Jag brukade gå och klappa och borsta henne. ( Jag hjälpte Madde och borsta henne en gång )
Fick till och med rida henne en gång.


•  Visste ni att jag skulle ha köpt en annan häst innan ronna?
Min granne hade en as fin häst. Ett varmblod och vi klickade direkt. Vi träffades bara 5 gånger och hon gnägga av glädje varje gång jag kom, och av ledsamhet när jag gick. Nu är hon såld till någon i östmark.


Visste ni att jag va 'skötare' på miss wininna ( Mikaelas häst ) samma år hon kom till Micka tills de året jag fick ronna?
Sant är det. Det är jätte roligt att veta hur mycket slit blod och tårar micka har lagt ner på wininna.


/ Johanna

Kommentarer
Postat av: sofia

vet du vad ägaren i östmark heter? :) känner igen hästen och bor nära östamrk! ;)

2011-08-29 @ 19:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0