åååh! -.-'

Färgade nyss håret på mig själv! Själva färgningen blev as bra! :)
Förutom att jag råkade ta fel färg...
Hade en ljus och en mörk bredvid varandra i ett skåp typ... Jag trodde jag tog den ljusa. Så jag blandade ihop den och gick iväg för att färga. Upptäcker att färgen mörknar i håret, men färgar klart ändå...
När jag kommer in i mitt rumm och tittar på förpackningen ser jag att jag tog fel... (y
Jag är super glad nu kan jag ju lova...
Särskilt eftersom jag har gjort 2 super blekningar under en vecka. Sedan råkar jag färga tbx håret...
Aja... nu får håret vila i typ 3 veckor som det egentligen skulle gjort efter första blekningen..
bild mest bara för att...
mitt hår ser alltså INTE ut så nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0