Ridning!

Började som sagt med att träna NH, gick awesome! Började även med spanskskritt. Gick väl lite som det gick.. xd Men det är väl inte så konstigt när det va första gången? Egentligen är trickträning inget för mig eftersom jag verkligen inte har något tålamod alls. Men jag ska kämpa på och hålla mig lugn! :D
Sen va mamma snäll och tog massa bilder nör jag hoppade :D
Men det va jätte halt i gräset och jag orkade inte brodda så jag fick nöja mig med låga hinder :p
Och så va hon jätte trög... Annars skötte hon sig jätte fint! :)
Här kommer en liten bildbomb :)
hahaha!! värsta puffen xd
min fina <3
det sista blev hon super mjuk och avslappnad! :)
hon fick flytta in i stallet mittemot på gården medans vi målar om :)
.                                                   .

Kommentarer
Postat av: Melina

Så söta :D

2011-08-12 @ 00:35:27
URL: http://humlidumli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0