så ärrä

Yeees! Fick på Sophia den nya grimman idag. Hon är rädd om huvudet och så. Men det gick galant! Blev så glad :') haha, det kanske låter lite konstigt för er som inte förstår situation. Men jag tror hon börjat lita en massa mer på mig, visserligen fick ja muta henne med lite morötter som hon älskar. Men det är ju bara bra att det finns ett knep som åtminstone funkar på henne. Kommer bli mycke bättre och lättare att hantera henne mer när hon kommer hem också så jag är säker på att detta kommer bli otroligt fin tjej när hon känner sig redo för att lita helt på människor igen? om hon nu har gjort de nån gång.. Älskar rasen (särskilt pre) och jag älskar hennes personlighet, så oroligt snäll och vill inte en fluga för nära. Mamsen berätta att hästarna hade smitit idag för första gången på hela sommaren, troligtvis på grund av att det varit älgar i hagen. Så när mamma skulle leda tillbaka sophia så stannade hon mitt i vägen å rulla sig. Söttjej! :) /Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0