Ronna är fet..

Ska inte rida ronna idag, eller wininna. Dels för jag inte hinner med två hästar, så får dåligt samvete om en av dom får vila. Och dels för det är 555 grader varmt ute. Så båda får vila idag så ska ja ta med mig någon som vill rida Wininna i morgon. ( Ellinor kanske?)
Sen så är de bara och försöka ta tag i en tunna till häst jag har.. Seriöst hur kan en häst bli så fet på 5 dagar?!!!!
magen sticker uut.. så jag får rida barbacka ett tag eftersom sadeln ligger och skaver lite ( inte så farligt så hon lägger märke till det men ) och att spänna sadelgjorden är väl inte på tal om att fråga?! haha..
Hittar inte adapptern så mobilbilder får ni heller inte.. därför inge bilder, eller kan slänga upp nån gammal bara..
söötiing <3

Kommentarer
Postat av: Ellinor gund blix

Svar: nä :D

2011-08-02 @ 19:35:06
URL: http://eeliiteeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0