R.I.P <3

It’s the last page of our story…

Nu är slutet här, jag kan knappt fatta. Varför just du? Oss?
Jag älskade dig av hela mitt hjärta, och jag kommer Aldrig att släppa dig! Aldrig! Inget kommer någonsin fylla tomrummet efter dig. Jag kände på mig att allt snart var över. Men så snart… 
Tårarna trycker på, men jag måste vara stark! Jag klarar inte mer sorg. Jag orkar inte gräva ner mig en gång till. Jag har inget annat val än att inse, det är över. Även om jag skulle göra vad som helst för att få dig tillbaka.
Allt sker väl av en anledning… Jag förstår inte varför, men jag antar att detta var meningen att hända.

Jag glömmer dig/er aldrig… Min vackra underbara BikBok jeans <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0