Res ångest...

Är antagligen och chillar i Varberg nu :) kanske på GeKås ;)
Visst tycker jag att det är jätte roligt att åka bort och så emellanåt… Men det värsta jag vet är att behöva åka ifrån min katt och häst. Jag har inget annat val än att lita på någon annan. Min kompis tar hand om Jerry. Och visst litar jag på henne till 100 procent. Men ändå… det är min lilla bebis så jag är otroligt ”överbeskyddande”. Tänk om något händer och jag inte är där?
Ska verkligen försöka att inte tänka så..

Sen min katt vill jag inte behöva nämna. Hon är ensam hemma med min bror som jobbar eller sitter vid datorn 24/7, och min katt behöver kärlek! Hon skriker efter mig hela dagarna när jag inte är hemma, följer efter mig när jag är hemma, sover alltid i min säng intill mig på natten <3
Sist jag var borta i en vecka magrade hon jätte mycket, hon åt nästan ingenting. Så förra gången vi va borta var jag tvungen att åka hem tidigare… jag klarade inte tanken av hur min katt mådde. Kan tänka mig att det blir så denna gången med ^^

 


^
nyvaken xd      :')
v

Pippi vill alltid ligga i mitt knä när jag sitter vid datorn :')

 

// Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0