paus..

Jag tar en bloggpaus ett litet tag. Känner att jag måste tänka igenom om jag verkligen ska blogga eller inte. Bloggningen tar så mycket tid.. egentligen inte men orkar bara inte ha tanken till att sitta och skriva inlägg hela tiden.
Vill ni kontakta mig under denna paus så finns ja på:
Facebook: Johanna Libäck
Mail/msn - [email protected]
Bdb: hhejjohannaa eller Meningenutandig.
Om ja slutar blogga kommer jag ta in en ny här eller om Moa och Mikaela vill blogga här ensamma får dom bestämma själva. Annars om jagstannar ska jag försöka få någon att göra en fin header till oss.
/ johanna

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ska nog kunna göra en i helgen :)

2011-08-30 @ 22:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0