Nu vet ni.

Som ni kanske vet så.. eller de kanske jag inte har sagt? Iaf så har jag varit i Stockholm från månda tills idag, sitter på tåget just nu på väg hem. Men inte blir ja hemma många dagar inte. För imorn så åker ja till höljes tills på söndag. Eller vi får se om ja blir med eller inte, får dåligt samvete över Sophia och wininna. Aja, dä spörs! Igår var vi till nacka å shoppa, mest för att ja skulle till en ridsportbutik. Men inte Fanns det mycke där å välja på heller. Fick mig iaf ett rakt pelham till wininna och en supersnygg t-shirt till mugg själv, mer än så blev det inte. Får beställa saker ist. Förjävla synd att dom inte hade en hjälm som va på rea i min storlek, annars hade jag lätt köpt den. Kostade 1999kr förut och nu 499kr, men som sagt den fanns bara i storlek 60 å 61 :/ Nu vet ni iaf vart ja varit dom senaste dagarna å lite va ja gjort. /Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0