Miranda tillsalu.

Fick tillåtelse av Linnea och publicera Mirandas annons.
Tycker miranda är asfin ponny och hade inte bangat om jag hade tid för två hästar, pengar och skulle satsa på dressyren stenseriöst.
D-ponny sto med många bra kvalitéer!. Hästar säljes
D-ponny sto med många bra kvalitéer!. Hästar säljes
D-ponny sto med många bra kvalitéer!. Hästar säljes
D-ponny sto med många bra kvalitéer!. Hästar säljes
D-ponny sto med många bra kvalitéer!. Hästar säljes
D-ponny sto med många bra kvalitéer!. Hästar säljes
Typ: D -  Inriktning: Allround -  Kön: Sto -  Födelseår: 1998
Namn: Miranda
Det är nu med sorg i hjärtat som jag lägger ut denna annons, men på grund av övergång till stor häst måste jag nu sälja mitt fina D-ponny sto. Miranda är 145cm i mkh och hon är född 1998. Under den tid jag har haft Miranda har hon aldrig varit sjuk, inte haft fång eller något liknande. Hon är lätt att ha o göra med i ALL hantering , så som att sko, lasta, borsta, rida, klippa, bada osv. Miranda är trafiksäker! Hon är även regelbundet vaccinerad och kollad i munnen av tandläkare. Detta är något hon inte bryr sig om utan står bara snällt! Hon älskar att bli ompysslad och hon finner sig i alla situationer och man kan känna sig trygg! 
Miranda är utbildad upp till LA:P1 dressyr men har kapacietet för att lära sig mer. Pga ointresse har jag aldrig tävlat hoppning men hon tycker det är riktigt roligt och hon tycker om att hoppa i terrängen också! I skogen tycker hon om att bara busa o hitta nya vägar eller vad man vill hitta på! Hon hoppar som en katt och är helt orädd! Har hoppat nerhopp, trapp och vattenhinder så hon kanske är ett fälttävlansämne för dig? På tävlingsbanan är hon aldrig tittig eller nervös så för den yngre ryttaren med mindre tävlingvana är hon den perfekta ponnyn! Vi tränar regelbundet för tränare så vid frågor, ring eller maila! 
Linnéa Karlsson(ägare): 0738082522
Hanna Walfridsson(tränare):0703228545
Pris 70 000 kr
somsagt, sjukt fin ponny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0