Lyckad tjej...

Idag när jag kom till stallet så upptäckte jag att Jerry hade tagot av sig sin nya grimma?!?!?
Just idag när hon gick i den största hagen av alla.. -.- så jag hämtade ny grimma och grimskaft, hoppade upp, och började leta i det Höga gräset...
Efter 40 minuter började det kännas lönlöst, den kunde ju liksom ligga precis vart som helst.
Men då red jag förbi en jordyta där dom brukar rulla sig. Då ligger grimman fullt synligt där i jorden?!?! Efter 40 minuters hårt letande -.-
ganska stor hage ja..
som sagt...
sen red jag förbi hopphagen och såg lite små hinder på kanske 60 cm.. Blev tvungen att skutta lite ;)
När jag hoppade av sen upptäckte jag att jag hade ridit och hoppat barbacka i grimma och utan hjälm xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0