hatar verkligen att skriva rubriker..


Orkade inte blogga igår när ja kom hem på kvällen. Men wininna fick iaf vila för ja hann inte rida.

Idag ska jag nog longera henne, måste verkligen göra det om ja vill stärka hennes muskler i vänster gallopp. Tror det beror mycket på därför som hon inte riktigt kan vänstergalloppen. Hon är nog lite ojämnt musklad. Skärpning mikaela! för lite mitt fel är det ju också..

Åå va ja vill va med i en ridgrupp som är på måndagar i torsby klockan halv 7, eller nått sånt.. Eller åstminstone va med nån gång ibland med älskade wininna. För gruppen heter nämligen "kom igång med din ridtravare". Skulle faktiskt va så sjukt jävla kul, för då är alla lika liksom. Men jag är osäker på om ja skulle hinna å orka det. För jag rider ju på måndagar i skolan, sista timmen också.
Men men.. Ska iaf ringa å fråga om man skulle kunna vara med nån gång ibland bara.

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0