Full rulle.

Hej på er.
Sitter vid fiskecentret nu ( pappas jobb ) och passar den medans Pappa är på något möte. Hoppas inte de kommer någon som ska handla för jag gör bara bort mig. När jag skulle ta betalt för nån glass mamma och ja har köpt fick vi göra om ALLT. hehe duktigt? mja.


Har hunnit med massa idag. Direkt ja vakna åkte jag till malung och handla med Mammsen. Sen va ja med min vän och vi åkte och firade min kuselisin. Sen åket vi till macken och nu sitter jag här. Bra för vara mig! ;)
Ska ätakräftor efter vi har stängt för idag så ronna får nog vila.. men hon har nog inget emot det? ;)

Har gjort lite tidsinställda så bloggen inte är helt död ifrån min sida!

super ponni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0