dagens övningar



buhuu.. sista dagen på sommarlovet :( Kan inte fatta att det gick så jävla fort för ja har ju inte gjort ett piss.

-
Ridningen idag gick väl bra. Körde mycke gallopparbete med lite olika galloppövningar. Gjorde även många övergångar för det är inte wininnas starkaste sida. Behöver öva mer på övergången från gallopp till trav.
Ena övningen gick iaf ut på att jag gallopperade på långsidorna och på kortsidorna saktade jag av till trav, satte några fina övergångar men inte allt för många.
Andra övningen jag gjorde så ökade jag farten i galloppen på långsidorna och gick upp i en lite lätt sits och på kortsidorna satte ja mig ner tillbaks i sadeln och gallopperade i ett lungt tempo på en volt och sen upp igen i lätt sits och öka tempot på långsidan, osv..
Älskar den sista övningen, riktigt bra träning kan jag lova!


Riktigt såhär bra gick hon inte idag. Men inte långt ifrån..
bästa tjejen!♥

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0