Corona

Min ponny är den bästa som finns i hela världen.

Visst vi kanske inte passar så bra i ridningen, men vadå. ALLT kommer ordna sig tillslut. Endag kommer vi passa perfekt, som gjorda för varandra.
Hon kan va världens bitch ibland.. eller för de mesta. Ibland kan vi va envisare än varandra.
Ibland kan vi vara så jävla trötta på varandra så vi blir sura. Men när vi inte är det är vi världens bästa vänner.
Förlåt Corona, för allt jag har sagt och gjort. Förlåt för jag inte förstod dig och förlåt för jag tyckte du va försvår för mig och ja ville sälja dig. Förlåt.. för bättre vän än du finns inte!
I will never let you fallI 'll stand up with you forever I'll be there for you through it all  jag älskar dig <3
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0