Chivazzzzzzzzzzzzz

I morgon ska jag till chivaz, har ingen aning om va ja ska göra, vill rida ut men kan inge ställen typ, så typ ellinor eller någon kan väl förklara något skojsigt ställe och rida på?
Kom nyss på oxå att jag hinner nog inte de.. haha aja får ta någon gång där jag inte åker buss helt enkelt.
Då ska jag nog köra lite galopparbete, för denna gång SKA ja få igång han i galopp, jag bara ska de.
Här ska ingen testa mig inte ;) haha nejdå, men är helt anti mot när hästar testar skitmycket.. har inte tålamod till de. Micka följer med och tar kort/ filmar i morgon oxå, toppen!
typsik ronna test bild. haha

Kommentarer
Postat av: rebecka

as fin blogg och fina bilder(: kika in på min vetja(;

2011-08-23 @ 16:05:04
URL: http://finlillbecca.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0