Chivaaz!

Längtar verkligen tills jag kan börja rida Chivaz. Inte för jag vet hur tiden kommer räcka till men ja, får väl åka buss om inte annat!
Vill någon ha en redigerad bild?
nyfiken på vad ni tror så svara gärna :D 1. Jag tror att hästen är: a: Lättriden b: Svårriden 2. Jag tror hästen är: a: Seg b: Normal c: Pigg/Het 3. Jag tror hästen är: a: Läromästare och kanske ridskoleponny b: En ponny som dom flesta kan rida c: Pigg och framåt men gör ingenting d: Het och stark och kan hitta på bus 4. Jag tror hästen kan: a: Bli en bra läromästare åt någon b: Bli en elitponny i en diciplin c: Bli en elitponny i flera dicipliner d: Bli en fin ridskolehäst 5. Jag skulle: a: Vilja ha hästen b: inte vilja ha hästen c: skulle tänka mig ha den om jag fick den 6. Jag tror: a: Hästen skulle ha det bättre hos någon annan b: Ägaren tar hand om sin häst mycket bra c: Tar hand om sin häst men kan göra det bättre d: Hade det minst lika bra hos förra ägare
Johanna & Chivaz in action ! :D
Vet redan jag är förlång, men ah, känner ingen skillnad :)
Läs om dagens ridpass och kolla lite bilder på bloggen : http://eeliiteeen.blogg.se :)
@amanda-sl
Hästar är så underskattade, om hästen gapar eller drar upp huvet, då sätter man dit en snodd,thiedeman eller martingal. Om den gapar sätter man på en snok eller liknande. Man tar inte itu problemet, man döljer de för stunden. Tycker de är dåligt. Och en annan sak.. Hur mycke metall i munnen behöver man för att kontrollera sin häst? MAN BEHÖVER inte nån metall alls. Man behöver förstå varandra, ha tillit för varandra.
Önskad bildbomb ^^
Ska äntligen få en ny sadel till Chivaz :D
Hoppas de va ok att ja lånade bilderna ellinor!
Ditt bloggnamn kan ja inte utantill (A)


Kommentarer
Postat av: Ellinor gund blix

Åååh är så glad att du vill rida honom :D <3

2011-08-13 @ 20:35:16
URL: http://eeliiteeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0