bästa du!<3

Idag gick ronna sjukt bra ska ni veta.
Började med och skritta i gång henne i 5-10 min, sen började jag trava igång henne och sen galopperade jag. Medans jag värmde upp hade hon damp, hon skenade i hörnen och skvätte för allt som fanns.
Red lite skänkelvikningar och volter, sen gick jag in på stora mitt volten och börja flytta henne för skänkel, när jag hade gjort det i skritt några varv satte jag igång till trav. Efter några varvbyten och flyttningar gick hon som en klocka.
Stoltare än såhär gick det inte och va eftersom jag har jätte svårt och arbeta henne ner på tygel. Synd att det bara går som bäst för oss när vi är själva, för vill ju ha bilder på det med. Hehe, har ingen bild typ där hon verkligen skjuter upp ryggen och går med böjd nacke. :)
I love u! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0