Älskar min stress ♥

Som sagt va ju mitt humör lite speciellt igår..
Igår på morgonen pratade jag med pappa, och han sa att vi skulle äta klockan 6. Fem i 6 va jag kvar i stallet.
Och jag har typ alltid inre stress eller vad man säger :s Jag är alltså Alltid stressad.
Och när jag verkligen får stressigt så börjar jag typ hyperventilera, skaka och vill bara skrika rakt ut.
Blev precis så igår, och självklart är det då massa onödigt händer... Jag la in allt i sadel kammaren, låste, gömde nyckeln. Sen ser jag att jag glömde ställa in ryktlådan. Så det är bara att hämta nyckeln och låsa upp igen.
Min ridhjälm låg ivägen för att lägga ner lådan så jag lyfte upp den och ja den på lådan och ställer ner ryktlådan.
Så rulla hjälvhelvetet ner. Då blir jag så jävla förbannad att jag sparkar på hjälmen rätt hårt...
OHNO!!
Lyfter upp hjälmen och ser att pluppen läsngst upp har gått av.. Då blev jag ju på ännu bättre humör (y :D fast nej..
Har ingen aning om vad jag ska säga till mamma idag :s Får väl säga att jag tappade den. Och hoppas på att karlssons klister eller något räcker..

Kommentarer
Postat av: andrea

hahahah, du är ju... som mig! :D

2011-08-18 @ 02:02:21
URL: http://ponnyfjantarna.blogg.se/
Postat av: andrea

hahahah, du är ju... som mig! :D

2011-08-18 @ 02:02:21
URL: http://ponnyfjantarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0