Hiss och diss.

Vill både hissa och dissa Gymkana.
Jag tycker sporten är jätte rolig, har provat på lite med ronna och hon tyckte det va superkul. Men jag fattar inte varför det ska va så 'flumigt' för? Visst man vill så snabbt som möjligt komma ner på marken och upp igen, men något kan dom väl ta seriöst? Eller säger inte att alla inte gör det, men en del tar det sjukt oseriöst och rider fult och.. nej gud vet vad. Tycker stora hästar ska få va med i det oxå, ser jusjukt ut när långa folk sitter på sina små ponnier och galopperar i fullfart. Aja det är något som stör mig iallafall. Men detta är vad JAG tycker.
bild lånad ifrån googel.se


Kommentarer
Postat av: Ellen

SV: jo, jag mår bra :) lite trött nu, men så är det på söndagar haha! åh, tack så mkt hihi. vad händer under veckan då? :D

2011-04-10 @ 21:24:25
URL: http://ehvt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0