tja

Hejsan!

Har precis kommit hem ifrån stallet, har haft en underbar ridtur med mitt hjärta! Hon är så himla fin just nu, allt går bra. Men bara för jag säger så bilir det väl nått strul snart ska ni allt se ;) haha

Jag ska inte söka till lillerud, jag vill bli något direkt efter gymnasiet ist för att jag ska behöva vidarutbilda mig. Först tänkte jag ta en sabats år för jag är så jävla skoltrött. Men skulle nog vara trött på att vara hemma i ett helt år och ha ångest för att alla andra går i skolan. Så jag blir kvar i torsby! Dock kommer jag nog antagligen flytta till min syster med ronna, så jag har närmre till skolan. Eftersom hon har sina hästar hemma, ska bli lite roligt och se hur länge det tar innan jag och hon ryker ihop om jag ska bo där i tre år ;) haha

Nej nu måste jag dra, hejdå! / johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0