ponnyn i mitt liv.

Hejsan!

Idag har jag inte kunnat uppdaterat pga jag har varit i karlstad med klassen och kom inte hem fören en timme sen. Så en till stallfri dag för mig, lite tråkigt men det är sånna smällar man får ta!

Igår red jag på Corona, och guud vad bra det gick. Det krävs inte mycket för att gå mig på bra humör som dendär lilla charmör ponnyn minsan! Hennes små ponnysteg, hennes personlighet, när hon inte fattar nånting, när hon blir rädd för saker som inte normala hästar blir rädda för.

ALLT detdär gör henne så speciellt, det är massa mera saker, men det skulle ta hela natten och skriva..

Dendär ponnyn betyder allt för mig!

/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0