Perfekt!

 
Jag skrev ju tidigare att ja skulle berätta om en rolig sak som kommer hända alldeles snart, (om allt går som det ska dvs..)
 
Det är så att jag har känt ett tag nu att ja inte riktigt hinner med sophia så mycke som ja egentligen vill och ja behöver lite mer hjälp med inridningen. Så ja la ut en intresseannons på hästnet bar för att kolla, och då var det en tjej som ringde mig och sa att hon var superintresserad. Hon hade tidigare ägt ett företag där dom tagit emot problemhästar och ridit till/in, men nu håller hon bara på med det på fritiden eller va man ska säga, hon håller även på med nh.. Hon tyckte sophia lät som en supertrevlig häst och hon ville mer än gärna komma och hälsa på henne, vilket hon också ska göra på lörda eller sönda nästa helg.. Hon berätta även att hon vill inte ha nått mer med dumma hästar och göra då hon haft allt för många skador med dom, utan en stressad/rädd häst är ju en helt annan sak.Vilket stämmer in på sophia, för hon har ju aldrig varit dum på nått vis. Utan hon är ju bara stressad/rädd i vissa situationer med tanke på vad hon varit med om tidigare i livet..
 
Detta kommer bli det bästa för henne och hon kommer bli en fantastisk ridhäst de vet jag!
 
fina, underbara häst♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0