back on track lr nö.

Känner att våran paus har varit onödigt lång. Sorry för det! Har varit tvungen att ta tag i mitt liv på allvar, gett mig själv en käft smäll och insett att livet kan vara underbart. Jag har världens bästa familj, vänner och står i världens bästa stall med världens bästa ponny, det kan inte bli bättre.
 
Det sista inlägget jag skrev var väl inte det bästa. Var så himla ledsen.. kanske inte ska skriva ut alla anledningar men en av dom är att det var så jävla jobbigt att byta skola, hade ett år kvar i grundskolan.. varför las det ner? iaf, det är jobbigt med förändringar, min klass är splittrad.. världens bästa som fick mig på bra humör när jag var som ledsnast. Jag tyckte att jag inte kom in alls bra i klassen i början, men det var nog jag som höll mig undan. Men nu har jag kommit in jättebra och jag trivs jättebra i den. Sen var jag ledsen för att ALLA minnen rivdes upp, något jag inte tänker ta här.
 
Men idag har jag flyttat ut till ett rum vi har här på våran ''gård'' eller gård och gård, vet inte hur jag ska förklara det men stort äre iaf. Jag och Mikaela har slitit som djur! ( okej hon har väl gjort det mesta.. men hon är så duktig på inredning :D) Så ska väl snart ut och söööva.
 
Har inte ridit nått i helgen men ska rida hela veckan nu, för nu är det slut med latheterna :)
 
 Min finaste finaste ÄGODEL <3
 
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0